Komunikaty
KONSULTACJE INDYWIDUALNE
W związku ze Spotkaniem Rodziców, które odbędzie się w naszej Szkole 24 marca br. (piątek) o godz. 17:00, zapraszam Rodziców i Opiekunów prawnych naszych wychowanek i wychowanków do Internatu ww. dnia w godz. 16:00 do 17.00 na KONSULTACJE INDYWIDUALNE z wychowawcami. Kierownik Internatu

ZEBRANIE RODZICÓW I OPIEKUNÓW PRAWNYCH WYCHOWANKÓW
W dniu 23.09.br (piątek) o godz. 18:30 (po zebraniu w naszej szkole) odbędzie się w Internacie (sala TV Ip.) ZEBRANIE RODZICÓW I OPIEKUNÓW PRAWNYCH WYCHOWANEK I WYCHOWANKÓW z Kierownik Internatu i Wychowawcami.
OBECNOŚĆ RODZICÓW/ OPIEKUNÓW PRAWNYCH WYCHOWANEK I WYCHOWANKÓW MIESZKAJĄCYCH PIERWSZY ROK W INTERNACIE OBOWIĄZKOWA
Serdecznie zapraszam
Kierownik Internatu
ZARZĄDZENIE W SPRAWIE ZMIAN ODPŁAT ZA ZAKWATEROWANIE
Zarządzenie nr 6/2022 Dyrektora Zespołu Szkół Przyrodniczych w Poznaniu z dnia 5 września 2022 r. w sprawie ZMIAN OPŁAT ZA ZAKWATEROWANIE W INTERNACIE Z.Sz.P. w POZNANIU
W związku z wzrostem cen mediów (m.in. energii elektrycznej, ciepłej wody, ogrzewania) od 1 października wzrastają opłaty za zakwaterowanie w naszym Internacie.
I tak opłaty wynoszą odpowiednio:
- za uczennicą/ucznia naszej szkoły 140,00 zł miesięcznie
- za uczennicą/ucznia innej szkoły ponadpodstawowej 200,00 zł miesięcznie
- za studentkę/studenta 350,00 zł miesięcznie
Za miesiąc wrzesień opłaty się nie zmieniają i należy wpłacić podwójną kwotę wg. opląt za zakwaterowanie z ubiegłego roku tj.:
- 260,00 zł za wychowanka naszej szkoły
- 320,00 zł za wychowanka innej szkoły ponadpodstawowej i policealnej
- 640,00 zł za studentkę/studenta Wyższej Uczelni
Za ostatni miesiąc zakwaterowania wszyscy ww. wychowankowie zwolnieni są z opłat za zakwaterowanie.
Dyrektor Zespołu Szkół Przyrodniczych
mgr Andrzej Kabaciński
ODPISY POSIŁKÓW
Od nowego roku szkolnego 2022/23 odpisu posiłków z powodu nieobecności w internacie (np. pozostania w domu lub wyjazdu z internatu) należy dokonać WYŁĄCZNIE POPRZEZ WYSŁANIE WIADOMOŚCI na adres mailowy stolowka.internatzsp@gmail.com W wiadomości należy podać imię i nazwisko mieszkańca, daty których dotyczy odpis i jakie posiłki np. Jan Kowalski – 6.o9. – obiad i kolację , 07.09 wszystkie posiłki
W dniu wysyłania wiadomości
- DO GODZ. 12:00 MOŻNA ODPISAĆ WSZYSTKIE POSIŁKI NA DNI NASTĘPNE
- PO GODZ. 12:00 TYLKO OBIAD I KOLACJĘ DNIA NASTĘPNEGO I WSZYSTKIE POSIŁKI NA DNI NASTĘPNE
Z dnia 8 sierpnia 2022 r. - ZAKWATEROWANIE NA ROK SZKOLNY 2022/23
ZAKWATEROWANIE NA ROK SZKOLNY 2022/2023
Informuję, że kwaterowanie w Internacie NA ROK SZKOLNY 2022/2023 rozpoczynamy 31 sierpnia br. (środa) od godz. 15:00. O wszelkich zmianach będziemy informowali na bieżąco w tym miejscu.
WYCHOWANKOWIE PRZYWOŻĄ ZE SOBĄ:
- KOC
- PRZEŚCIERADŁO
- KOŁDRĘ
- PODUSZKĘ
- POWŁOCZKI
UWAGA:
- do internatu przyjmowani będą tylko zdrowi wychowankowie, bez objawów infekcji !
- do pokoju z wychowanką/wychowankiem wchodzi tylko jedna osoba towarzysząca
- przy kwaterowaniu niepełnoletnich niezbędna jest obecność jednego z rodziców bądź opiekuna prawnego.
- nowo przyjętych wychowanków proszę o przygotowanie 10 zł na wykup karty magnetycznej do drzwi wejściowych.
Kierownik Internatu Danuta Chęcińska
ZMIANA OPŁAT ZA WYŻYWIENIE od 01.02.22
Ceny posiłków:
Abonament:
śniadanie –10,00 zł
obiad – 14,00 zł (zupa, drugie danie, napój)
kolacja – 10,00 zł
Bez abonamentu:
śniadanie – 13,00 zł
obiad: zupa 5 zł; – drugie danie 14,00 zł
kolacja – 13,00 zł
5.02.22 - PRACA INTERNATU W CZASIE NAUCZANIA ZDALNEGO
KOMUNIKAT
-
W niedzielę 6.02.br internat nie będzie czynny
-
Od 7.02. – 10.02. (poniedziałek – czwartku) internat będzie czynny od godz. 8:00 do 20:00,
-
11.02.br (piątek) od godz. 8:00 do 19:00
O pracy Internatu w następnych tygodniach nauki zdalnej będziemy informować na bieżąco.
29.01.22 - PRACA INTERNATU W CZASIE NAUCZANIA ZDALNEGO
KOMUNIKAT
W związku z zarządzeniem Ministra Edukacji o nauczaniu zdalnym, Internat będzie otwarty w niedzielę od godz. 14:00 do 21:00 aby umożliwić wychowankom zabranie niezbędnych podręczników i rzeczy.
Od 31.01 – 4.02. internat będzie czynny od godz. 8:00 do 20:00
O pracy Internatu w następnych tygodniach nauki zdalnej będziemy informować na bieżąco.
Do zobaczenia w niedzielę!
Życzę dobrych i miłych ostatnich dni ferii
Kierownik Internatu
18.18.21 PRZERWA W PRACY INTERNATU
W związki z ogólnymi zarządzeniami MEN od 20.12.2021r. do 9.01.2022r. , ze względu na naukę zdalną, Internat będzie nieczynny.
Wychowawcy będą pełnić dyżury w godz. od 9:00 – 13:00 w nw. dniach:
20.12. 2021 – 22.12.2021 r.
03.01.2022 – 05.01.2022 r.
Kierownik Internatu
15.10. ZAMKNIĘTY INTERNAT
W związku z Dniem Edukacji 15.10 (piątek) INTERNAT BĘDZIE ZAMKNIĘTY
Proszę wyjechać 14.10 (czwartek) do godz.19.
Kierownik Internatu
mgr inż. Danuta Chęcińska
ZEBRANIE RODZICÓW I OPIEKUNÓW PRAWNYCH
PRZYPOMINAM, ŻE 17.09.br (piątek) o godz. 18:30 W INTERNACIE – SALA TV (I piętro) , ODBĘDZIE SIĘ ZEBRANIE RODZICÓW I OPIEKUNÓW PRAWNYCH WYCHOWANEK I WYCHOWANKÓW Z KIEROWNIK INTERNATU I WYCHOWAWCAMI. OBECNOŚĆ RODZICÓW/ OPIEKUNÓW PRAWNYCH WYCHOWANEK I WYCHOWANKÓW MIESZKAJĄCYCH PIERWSZY ROK W INTERNACIE OBOWIĄZKOWA
Serdecznie zapraszam
Kierownik Internatu
KOMUNIKAT DOTYCZĄCY POSIŁKÓW
KOMUNIKAT DOTYCZĄCY POSIŁKÓW
1. OD 1 WRZEŚNIA CENY POSIŁKÓW NIE ULEGAJĄ ZMIANIE
2. W PIERWSZYCH DNIACH ROKU SZKOLNEGO WYCHOWANKOWIE POBIERAJĄ WSZYSTKIE POSIŁKI NA DANY DZIEŃ. ODPISY TYLKO U PANI KIEROWNIK NA PODSTAWIE AKTUALNEGO PLANU ZAJĘĆ SZKOLNYCH NA ROK 2021/2022 R.
3. W ROKU SZKOLNYM ODPISU POSIŁKÓW (np. z powodu pozostania w domu lub wyjazdu z internatu) NALEŻY DOKONAĆ OSOBIŚCIE LUB TELEFONICZNIE U PANI KIEROWNIK ALBO U WYCHOWAWCY W DYŻURCE W GODZ. 8:00 – 14 :00 W PRZYPADKU NAGŁEGO ZWOLNIENIA np. LEKARSKIEGO DO GODZ. 20:00 U WYCHOWAWCY W DYŻURCE.
Numery tel.: PANI KIEROWNIK 61-84-64-421 ;
DYŻURKA 61-84-64-422
4. POSIŁKI W DNIU ZGŁOSZENIA
DO GODZ. 12:00 MOŻNA ODPISAĆ WSZYSTKIE POSIŁKI NA DNI NASTĘPNE
PO GODZ. 12:00 TYLKO OBIAD I KOLACJĘ DNIA NASTĘPNEGO I CAŁOŚĆ WE WSZYSTKIE POZOSTAŁE DNI.
Kierownik Internatu
ZAKWATEROWANIE NA ROK SZKOLNY 2021/2020
Na dzień 20.08.2021 informuję, że kwaterowanie w Internacie NA ROK SZKOLNY 2021/2022 rozpoczynamy 31 sierpnia br. (wtorek) od godz. 15:00. O wszelkich zmianach będziemy informowali na bieżąco w tym miejscu.
WYCHOWANKOWIE PRZYWOŻĄ ZE SOBĄ:
KOC
PRZEŚCIERADŁO
KOŁDRĘ
PODUSZKĘ
POWŁOCZKI
MASECZKI OCHRONNE
RĘKAWICZKI JEDNORAZOWE
ŚRODKI DEZYNFEKUJĄCE
UWAGA:
DO INTERNATU PRZYJMOWANI BĘDĄ TYLKO ZDROWI WYCHOWANKOWIE, BEZ OBJAWÓW INFEKCJI ! Wychowanek ma obowiązek poddać się sprawdzeniu temperatury ciała. PRZY KWATEROWANIU PROSIMY O ZACHOWANIE MIĘDZY SOBĄ BEZPIECZNEJ ODLEGŁOŚCI.
DO INTERNATU Z WYCHOWANKAMI WCHODZI TYLKO JEDNA OSOBA TOWARZYSZĄCA, PO ZDEZYNFEKOWANIU RĄK, W MASECZCE OCHRONNEJ i PO SPRAWDZENIU TEMPERATURY CIAŁA.
Przy kwaterowaniu niepełnoletnich niezbędna jest obecność jednego z rodziców bądź opiekuna prawnego.
NOWO PRZYJĘTYCH WYCHOWANKÓW PROSZĘ O PRZYGOTOWANIE 10 ZŁ NA WYKUP KARTY MAGNETYCZNEJ DO DRZWI WEJŚCIOWYCH.
Kierownik Internatu Danuta Chęcińska
WYKWATEROWANIE NA OKRES WAKACJI
Zgodnie z Planem Pracy Internatu na przerwę wakacyjną należy się wykwaterować do godz. 19:00 dnia 25.06 br. Przed opuszczeniem internatu należy:
-
zdać wychowawcy grupy Kartę Obiegową
-
zabrać wszystkie swoje rzeczy z pokoju
-
posprzątać pokój – tapczany, szafy, półki, podłogę, wynieść śmieci
-
zdać wychowawcy dyżurnemu pokój, oddając klucz do pokoju i kartę wejściową do internatu
ŻYCZYMY RADOSNYCH, MIŁYCH I BEZPIECZNYCH WAKACJI
Kierownik Internatu
INTERNAT W CZASIE MATUR
Informujemy, że w dniach od 3 maja br. (godz. 15:00) do 14 maja br. (godz. 19:00) dla wychowanek i wychowanków maturzystów zapewniamy bezpłatne noclegi bez możliwości skorzystania z wyżywienia. Osoby zainteresowane noclegami są zobowiązane zgłosić ten fakt Pani Kierownik telefonicznie (tel. nr 61 8464 421) podając terminy noclegów.
Proszę zabrać ze sobą KARTĘ MAGNETYCZNĄ oraz KLUCZ DO POKOJU.
W czasie zamieszkania w internacie nadal obowiązują zasady zawarte w przepisie „ORGANIZACJA PRACY INTERNATU ZESPOŁU SZKÓŁ PRZYRODNICZYCH W OKRESIE PANDEMII”
Wyjazd do domu po zakwaterowaniu należy zgłosić wychowawcy dyżurnemu.
Uwaga: Maturzystki i maturzyści nie zainteresowani noclegami, a będący mieszkańcami internatu muszą rozliczyć się do dnia 30 kwietnia br. z klucza do pokoju, karty magnetycznej i książek wypożyczonych z Punktu Bibliotecznego znajdującego się w internacie
ZAJĘCIA PRAKTYCZNE ONLINE
W związku z tym, że od poniedziałku 26 października br. wszystkie zajęcia praktyczne będą się odbywać online, internat do 8 listopada br. będzie zamknięty.
Kierownik Internatu
Danuta Chęcińska
ZAMYKAMY INTERNAT
Dzień dobry.
Przykro mi, ale – jak już zapewne wiecie – od poniedziałku 19.10. Internat będzie zamknięty z uwagi na to, że zajęcia w szkołach będą online.
NIEZBĘDNE RZECZY będzie można zabrać z internatu w dwóch terminach:
SOBOTA 17.10 . w godzinach 13 – 20.
NIEDZIELA 18.10. w godzinach 13 – 20.
Proszę zachować rygory obowiązujące w czerwonej strefie epidemicznej! Np. zasłaniać usta i nos, założyć rękawiczki jednorazowe, zachować dystans między sobą itd.
Zabierać tylko NIEZBĘDNA RZECZY. Do internatu wejść będą mogli TYLKO WYCHOWANKI I WYCHOWANKOWIE! Przygotować się także na to, że w przypadku dużego natłoku będziemy regulować ilość wchodzących. Przypominam również o zabraniu swojego jedzenia z lodówki (jeśli nie zrobiliście tego przed wyjazdem na weekend
)
Pozdrawiam
Kierownik Internatu ZSzP
ZAKWATEROWANIE NA ROK SZKOLNY 2020/2021
Na dzień 28.08.2020 informuję, że kwaterowanie w Internacie rozpoczynamy 31 sierpnia br. (poniedziałek) od godz. 15:00. O wszelkich zmianach będziemy informowali na bieżąco w tym miejscu.
WYCHOWANKOWIE PRZYWOŻĄ ZE SOBĄ:
- KOC
- PRZEŚCIERADŁO
- KOŁDRĘ
- PODUSZKĘ
- POWŁOCZKI
- MASECZKI OCHRONNE LUB PRZYŁBICĘ
- RĘKAWICZKI JEDNORAZOWE
- ŚRODKI DEZYNFEKUJĄCE
UWAGA:
- DO INTERNATU PRZYJMOWANI BĘDĄ TYLKO ZDROWI WYCHOWANKOWIE, BEZ OBJAWÓW INFEKCJI ! Wychowanek ma obowiązek poddać się sprawdzeniu temperatury ciała.
- PRZY KWATEROWANIU PROSIMY O ZACHOWANIE MIĘDZY SOBĄ BEZPIECZNEJ 2 m ODLEGŁOŚCI
- DO INTERNATU Z WYCHOWANKAMI WCHODZI TYLKO JEDNA OSOBA TOWARZYSZĄCA, PO ZDEZYNFEKOWANIU RĄK, W MASECZCE OCHRONNEJ (PRZYŁBICY)
- Przy kwaterowaniu niepełnoletnich niezbędna jest obecność jednego z rodziców bądź opiekuna prawnego. NOWO PRZYJĘTYCH WYCHOWANKÓW PROSZĘ O PRZYGOTOWANIE 10 ZŁ NA WYKUP KARTY MAGNETYCZNEJ DO DRZWI WEJŚCIOWYCH.
Kierownik Internatu Danuta Chęcińska
ORGANIZACJA PRACY INTERNATU ZESPOŁU SZKÓŁ PRZYRODNICZYCH W OKRESIE PANDEMII
Opracowano wewnętrzne procedury postępowania w razie zagrożenia, uwzględniające zalecenia wskazane w wytycznych oraz aktualnych przepisach prawa i poinformowano o nim wychowanków przed ich przyjazdem. ( Całość procedur zamieszczono na naszej stronie internetowej w zakładce internat – komunikaty). Procedury te zostały także umieszczone na tablicy ogłoszeń oraz przekazane do wiadomości wychowankom i ich rodzicom podczas kwaterowania.
Zaplanowano przeprowadzenie szkolenia dla kadry internatu oraz wychowanków z zasad zachowania bezpieczeństwa.
W internacie mogą przebywać jedynie wychowankowie bez objawów chorobowych dróg oddechowych oraz gdy domownicy nie przebywają na kwarantannie lub w izolacji.
Szczególną uwagę będziemy zwracać na monitorowanie zachowania czystości w miejscach pracy, pokojach wychowanków oraz przestrzeniach wspólnych, ze szczególnym uwzględnieniem utrzymywania czystości w pomieszczeniach higienicznosanitarnych i ciągach komunikacyjnych oraz dezynfekowania powierzchni dotykowych: poręczy, klamek, włączników światła, uchwytów, i powierzchni płaskich, w tym blatów w Sali TV i w aneksach kuchennych.
Przy wejściu do internatu pracownik i wychowanek zobowiązani są zakładać maseczki ochronne, a także zdezynfekować ręce – zapewniono dostępność płynów do dezynfekcji oraz instrukcje ich użycia. Wychowanek ma obowiązek poddać się sprawdzeniu temperatury ciała na polecenie wychowawcy dyżurnego.
Wychowankowie internatu podczas pobytu w internacie mają obowiązek zachować:
- bezpieczną odległość od innych osób
- czystość sanitarną w użytkowanych pomieszczeniach
- często myć ręce ciepłą wodą z mydłem
- wietrzyć pomieszczenie mieszkalne
- przechowywać własne podręczniki, przybory szkolne oraz rzeczy osobiste w przydzielonej im szafce i ograniczyć dostęp do nich dla osób trzecich
- nie należy zabierać ze sobą do internatu niepotrzebnych przedmiotów.
Wychowankowie zobowiązani są do posiadania indywidualnych środków dezynfekujących ręce i powierzchnie płaskie, do używania ich w pokojach mieszkalnych.
Osoby z zewnątrz mogą wejść do internaty tylko w wyjątkowych sytuacjach, za zgodą uprawnionego pracownika internatu i z zachowaniem wszelkich środków ostrożności, m.in.:
- muszą to być osoby zdrowe – na polecenie wychowawcy zobowiązane są podać się sprawdzeniu temperatury ciała
- zobowiązane są osłaniać usta i nos
- zakładać rękawiczki jednorazowe lub dezynfekować ręce
- przebywać tylko w wyznaczonych obszarach.
Zapewniamy sposoby szybkiej, skutecznej komunikacji z rodzicami/opiekunami wychowanków. Rekomendowany jest kontakt z wykorzystaniem technik komunikacji na odległość.
Internat posiada izolatkę wyposażoną w niezbędne środki higieniczne i środki ochrony osobistej.
W przypadku wystąpienia u wychowanka nagłych objawów infekcji dróg oddechowych, wychowanek będzie natychmiast odizolowany od innych osób i niezwłocznie powiadomimy rodziców/opiekunów oraz umożliwimy skorzystanie z teleporady medycznej.
W przestrzeniach wspólnych należy zachować podwyższone rygory bezpieczeństwa i higieny:
- noszenie maseczek ochronnych
- częste mycie i dezynfekowanie rąk
- każdorazowo przed skorzystaniem z toalety należy zdezynfekować klamki kabiny i deski klozetowe przy użyciu udostępnionych środków i wg. zamieszczonej przy nich instrukcji
- dezynfekowanie blatów w aneksach kuchennych, blatów w pokojach oraz pomieszczeniach wspólnie użytkowanych (np. w pokojach nauki własnej).
- dezynfekowanie balustrad, włączników/wyłączników światła, zewnętrznych klamek drzwi będzie przeprowadzane kilka razy dziennie przez wyznaczonych pracowników internatu.
NIE PRZESTRZEGANIE WYMOGÓW SANITARNYCH BĘDZIE KARANE ZGODNIE Z REGULAMINEM INTERNATU (Art.19 § 1 – 8) DO WYDALENIA Z INTERNATU WŁĄCZNIE.
UWAGA:
Korzystanie ze stołówki objęte jest odrębnym regulaminem umieszczonym w widocznym miejscy przed wejściem do jadalni.
INTERNAT ZSP W CZASIE PANDEMII - POSTĘPOWANIE W PRZYPADKU PODEJRZENIA ZAKAŻENIA
Postępowanie w przypadku podejrzenia zakażenia u wychowanka lub pracownika Internatu Zespołu Szkół Przyrodniczych w Poznaniu
- Do internatu mogą wchodzić jedynie osoby, bez objawów chorobowych sugerujących infekcję dróg oddechowych oraz gdy domownicy nie przebywają na kwarantannie lub w izolacji w warunkach domowych lub w izolacji.
- Internat jest wyposażony w środki ochrony i płyny dezynfekujące do rąk i pomieszczeń oraz wydzielono obszar, w którym będzie można odizolować* osobę w przypadku zaobserwowania objawów chorobowych.
- Pracownicy i wychowankowie internatu w przypadku wystąpienia niepokojących objawów choroby zakaźnej muszą pozostać w domu i skontaktować się telefonicznie z lekarzem podstawowej opieki zdrowotnej, aby uzyskać teleporadę medyczną, a w razie pogarszania się stanu zdrowia zadzwonić pod nr 999 lub 112 i poinformować, że mogą być zakażeni koronawirusem.
- W przypadku wystąpienia u pracownika będącego na stanowisku pracy lub wychowanka będącego na terenie internatu niepokojących objawów infekcji dróg oddechowych powinien on skontaktować się ( za pośrednictwem wychowawcy – osoby niepełnoletnie) telefonicznie z lekarzem podstawowej opieki zdrowotnej, aby uzyskać teleporadę medyczną).
- Obszar, w którym poruszał się i przebywał pracownik lub wychowanek z infekcją dróg oddechowych, bezzwłocznie należy poddać gruntownemu sprzątaniu, zgodnie z funkcjonującymi w podmiocie procedurami oraz zdezynfekować powierzchnie dotykowe (klamki, poręcze, uchwyty itp.) oraz zastosować się do indywidualnych zaleceń wydanych przez organy Państwowej Inspekcji Sanitarnej.
- W przypadku potwierdzonego zakażenia SARS-CoV-2 na terenie internatu należy stosować się do zaleceń państwowego powiatowego inspektora sanitarnego *.
* Rekomenduje się ustalenie listy osób przebywających w tym samym czasie w części/częściach internatu, w których przebywała osoba podejrzana o zakażenie i zalecenie stosowania się do wytycznych Głównego Inspektora Sanitarnego dostępnych na stronie https://www.gov.pl/web/koronawirus/ oraz https://gis.gov.pl/ odnoszących się do osób, które miały kontakt z zakażonym.
- Zawsze w przypadku wątpliwości należy zwrócić się do właściwej powiatowej stacji sanitarno-epidemiologicznej, aby odbyć konsultację lub uzyskać poradę.
REGULAMIN KORZYSTANIA ZE STOŁÓWKI
Regulamin korzystania ze stołówki przy Zespole Szkół Przyrodniczych prowadzonej przez VIP CATERING
- Ze stołówki mogą korzystać wszystkie osoby spożywające posiłki zakupione na miejscu. Podczas wydawania śniadań i kolacji osoby towarzyszące mają zakaz przebywania na stołówce.
- Posiłki są wydawane na miejscu. Mogą być wydane na wynos, ale tylko w pojemnikach jednorazowych zakupionych na miejscu.
- Posiłki abonamentowe należy zamawiać u pracownika VIP CATERING na stołówce. Mieszkańcom internatu karta abonamentowa wydawana jest automatycznie z uwzględnieniem całodziennego wyżywienia.
- Posiłki abonamentowe są wydawane TYLKO po okazaniu kuponu obiadowego otrzymanego przy składaniu zamówienia.
- W przypadku zgubienia lub zniszczenia karty abonamentowej istnieje możliwość wyrobienia duplikatu po wniesieniu opłaty w wysokości 30zł. Uzyskanie duplikatu unieważnia pierwotną kartę abonamentową.
- Złożenie zamówienia i odebranie karty obiadowej jest jednoznaczne z zaakceptowaniem niniejszego regulaminu.
- Korzystający ze stołówki wnoszą opłaty indywidualnie lub ich dożywianie jest opłacane przez MOPR, GOPS lub innych sponsorów.
- Płatność za posiłki jednorazowe dokonywane są gotówką.
Płatności za posiłki abonamentowe są dokonywane gotówką na stołówce lub przelewem do 10-go dnia miesiąca za dany miesiąc na konto
VIP CATERING 61-808 Poznań ul. Św.Marcin 87
Nr konta:
BZ-WBK 07 1090 1362 0000 0001 0957 9113
- Cena abonamentowa dotyczy osób, które wykupią przynajmniej 50% ilości danego posiłku w miesiącu.
- W przypadku nieuzasadnionego nieuregulowania płatności w terminie, zalegający z płatnością otrzymują upomnienie, a fakt ten jest zgłaszany Kierownikowi Internatu i/lub Wychowawcom Klas.
- Nieuregulowanie płatności w terminie nie powoduje wstrzymania wydawania posiłków, ale spowoduje naliczanie ustawowych odsetek, a w przypadku mieszkańca internatu rozpocznie się procedura usunięcia z internatu.
- W szczególnych przypadkach, spowodowanych np. chorobą, można zgłaszać zwroty posiłków osobiście lub telefonicznie u Kierownika Internatu lub u Wychowawcy, który informuje Pracowników Stołówki o nieobecności drogą mailową. Odpis następuje od dnia następnego po dniu zgłoszenia i może trwać nie krócej niż 2 dni. W każdym przypadku zgłaszania nieobecności, warunkiem uzyskania odpisu jest zgłoszenie się osoby zainteresowanej do pracownika VIP CATERING już po powrocie i odnotowanie faktu nieobecności na karcie obiadowej. Odpisu dokonuje się z należności za miesiąc następny. W czerwcu odpis jest zwracany do 10 lipca w takiej samej formie jakiej była płatność za czerwiec – gotówką lub przelewem.
- Istnieje możliwość wy prowiantowania posiłków w przypadku np. wycieczki. Fakt taki należy zgłosić na obiedzie minimum dwa dni wcześniej, a prowiant odebrać w umówionym wcześniej terminie.
- Podczas spożywania posiłków obowiązują zasady kulturalnego zachowania.
- Po posiłku naczynia należy odnieść w wyznaczone miejsce i stosować się do instrukcji.
- Za szkody wyrządzone na stołówce odpowiada sprawca, w przypadku gdy jest to osoba niepełnoletnia odpowiedzialność ponosi uczeń, a straty finansowe pokrywają jego rodzice.
- Obowiązuje zakaz wynoszenia naczyń ze stołówki.
- Wszelkie uwagi i propozycje do menu można zgłaszać do Pracowników Stołówki, Kierownika Internatu i Wychowawców.
- W wyjątkowych sytuacjach (np. stan epidemii) należy stosować się do obowiązujących aktualnie wytycznych i przepisów udostępnianych w formie komunikatów i ogłoszeń.
- Regulamin wchodzi w życie z dniem 1-09-2020r.
W związku ze Spotkaniem Rodziców, które odbędzie się w naszej Szkole 24 marca br. (piątek) o godz. 17:00, zapraszam Rodziców i Opiekunów prawnych naszych wychowanek i wychowanków do Internatu ww. dnia w godz. 16:00 do 17.00 na KONSULTACJE INDYWIDUALNE z wychowawcami. Kierownik Internatu
W dniu 23.09.br (piątek) o godz. 18:30 (po zebraniu w naszej szkole) odbędzie się w Internacie (sala TV Ip.) ZEBRANIE RODZICÓW I OPIEKUNÓW PRAWNYCH WYCHOWANEK I WYCHOWANKÓW z Kierownik Internatu i Wychowawcami.
OBECNOŚĆ RODZICÓW/ OPIEKUNÓW PRAWNYCH WYCHOWANEK I WYCHOWANKÓW MIESZKAJĄCYCH PIERWSZY ROK W INTERNACIE OBOWIĄZKOWA
Serdecznie zapraszam
Kierownik Internatu
Zarządzenie nr 6/2022 Dyrektora Zespołu Szkół Przyrodniczych w Poznaniu z dnia 5 września 2022 r. w sprawie ZMIAN OPŁAT ZA ZAKWATEROWANIE W INTERNACIE Z.Sz.P. w POZNANIU
W związku z wzrostem cen mediów (m.in. energii elektrycznej, ciepłej wody, ogrzewania) od 1 października wzrastają opłaty za zakwaterowanie w naszym Internacie.
I tak opłaty wynoszą odpowiednio:
- za uczennicą/ucznia naszej szkoły 140,00 zł miesięcznie
- za uczennicą/ucznia innej szkoły ponadpodstawowej 200,00 zł miesięcznie
- za studentkę/studenta 350,00 zł miesięcznie
Za miesiąc wrzesień opłaty się nie zmieniają i należy wpłacić podwójną kwotę wg. opląt za zakwaterowanie z ubiegłego roku tj.:
- 260,00 zł za wychowanka naszej szkoły
- 320,00 zł za wychowanka innej szkoły ponadpodstawowej i policealnej
- 640,00 zł za studentkę/studenta Wyższej Uczelni
Za ostatni miesiąc zakwaterowania wszyscy ww. wychowankowie zwolnieni są z opłat za zakwaterowanie.
Dyrektor Zespołu Szkół Przyrodniczych
mgr Andrzej Kabaciński
Od nowego roku szkolnego 2022/23 odpisu posiłków z powodu nieobecności w internacie (np. pozostania w domu lub wyjazdu z internatu) należy dokonać WYŁĄCZNIE POPRZEZ WYSŁANIE WIADOMOŚCI na adres mailowy stolowka.internatzsp@gmail.com W wiadomości należy podać imię i nazwisko mieszkańca, daty których dotyczy odpis i jakie posiłki np. Jan Kowalski – 6.o9. – obiad i kolację , 07.09 wszystkie posiłki
W dniu wysyłania wiadomości
- DO GODZ. 12:00 MOŻNA ODPISAĆ WSZYSTKIE POSIŁKI NA DNI NASTĘPNE
- PO GODZ. 12:00 TYLKO OBIAD I KOLACJĘ DNIA NASTĘPNEGO I WSZYSTKIE POSIŁKI NA DNI NASTĘPNE
ZAKWATEROWANIE NA ROK SZKOLNY 2022/2023
Informuję, że kwaterowanie w Internacie NA ROK SZKOLNY 2022/2023 rozpoczynamy 31 sierpnia br. (środa) od godz. 15:00. O wszelkich zmianach będziemy informowali na bieżąco w tym miejscu.
WYCHOWANKOWIE PRZYWOŻĄ ZE SOBĄ:
- KOC
- PRZEŚCIERADŁO
- KOŁDRĘ
- PODUSZKĘ
- POWŁOCZKI
UWAGA:
- do internatu przyjmowani będą tylko zdrowi wychowankowie, bez objawów infekcji !
- do pokoju z wychowanką/wychowankiem wchodzi tylko jedna osoba towarzysząca
- przy kwaterowaniu niepełnoletnich niezbędna jest obecność jednego z rodziców bądź opiekuna prawnego.
- nowo przyjętych wychowanków proszę o przygotowanie 10 zł na wykup karty magnetycznej do drzwi wejściowych.
Kierownik Internatu Danuta Chęcińska
Ceny posiłków:
Abonament:
śniadanie –10,00 zł
obiad – 14,00 zł (zupa, drugie danie, napój)
kolacja – 10,00 zł
Bez abonamentu:
śniadanie – 13,00 zł
obiad: zupa 5 zł; – drugie danie 14,00 zł
kolacja – 13,00 zł
-
W niedzielę 6.02.br internat nie będzie czynny
-
Od 7.02. – 10.02. (poniedziałek – czwartku) internat będzie czynny od godz. 8:00 do 20:00,
-
11.02.br (piątek) od godz. 8:00 do 19:00
W związku z Dniem Edukacji 15.10 (piątek) INTERNAT BĘDZIE ZAMKNIĘTY
Proszę wyjechać 14.10 (czwartek) do godz.19.
Kierownik Internatu
mgr inż. Danuta Chęcińska
PRZYPOMINAM, ŻE 17.09.br (piątek) o godz. 18:30 W INTERNACIE – SALA TV (I piętro) , ODBĘDZIE SIĘ ZEBRANIE RODZICÓW I OPIEKUNÓW PRAWNYCH WYCHOWANEK I WYCHOWANKÓW Z KIEROWNIK INTERNATU I WYCHOWAWCAMI. OBECNOŚĆ RODZICÓW/ OPIEKUNÓW PRAWNYCH WYCHOWANEK I WYCHOWANKÓW MIESZKAJĄCYCH PIERWSZY ROK W INTERNACIE OBOWIĄZKOWA
Serdecznie zapraszam
Kierownik Internatu
Na dzień 20.08.2021 informuję, że kwaterowanie w Internacie NA ROK SZKOLNY 2021/2022 rozpoczynamy 31 sierpnia br. (wtorek) od godz. 15:00. O wszelkich zmianach będziemy informowali na bieżąco w tym miejscu.
WYCHOWANKOWIE PRZYWOŻĄ ZE SOBĄ:
KOC
PRZEŚCIERADŁO
KOŁDRĘ
PODUSZKĘ
POWŁOCZKI
MASECZKI OCHRONNE
RĘKAWICZKI JEDNORAZOWE
ŚRODKI DEZYNFEKUJĄCE
UWAGA:
DO INTERNATU PRZYJMOWANI BĘDĄ TYLKO ZDROWI WYCHOWANKOWIE, BEZ OBJAWÓW INFEKCJI ! Wychowanek ma obowiązek poddać się sprawdzeniu temperatury ciała. PRZY KWATEROWANIU PROSIMY O ZACHOWANIE MIĘDZY SOBĄ BEZPIECZNEJ ODLEGŁOŚCI.
DO INTERNATU Z WYCHOWANKAMI WCHODZI TYLKO JEDNA OSOBA TOWARZYSZĄCA, PO ZDEZYNFEKOWANIU RĄK, W MASECZCE OCHRONNEJ i PO SPRAWDZENIU TEMPERATURY CIAŁA.
Przy kwaterowaniu niepełnoletnich niezbędna jest obecność jednego z rodziców bądź opiekuna prawnego.
NOWO PRZYJĘTYCH WYCHOWANKÓW PROSZĘ O PRZYGOTOWANIE 10 ZŁ NA WYKUP KARTY MAGNETYCZNEJ DO DRZWI WEJŚCIOWYCH.
Kierownik Internatu Danuta Chęcińska
-
zdać wychowawcy grupy Kartę Obiegową
-
zabrać wszystkie swoje rzeczy z pokoju
-
posprzątać pokój – tapczany, szafy, półki, podłogę, wynieść śmieci
-
zdać wychowawcy dyżurnemu pokój, oddając klucz do pokoju i kartę wejściową do internatu
Informujemy, że w dniach od 3 maja br. (godz. 15:00) do 14 maja br. (godz. 19:00) dla wychowanek i wychowanków maturzystów zapewniamy bezpłatne noclegi bez możliwości skorzystania z wyżywienia. Osoby zainteresowane noclegami są zobowiązane zgłosić ten fakt Pani Kierownik telefonicznie (tel. nr 61 8464 421) podając terminy noclegów.
Proszę zabrać ze sobą KARTĘ MAGNETYCZNĄ oraz KLUCZ DO POKOJU.
W czasie zamieszkania w internacie nadal obowiązują zasady zawarte w przepisie „ORGANIZACJA PRACY INTERNATU ZESPOŁU SZKÓŁ PRZYRODNICZYCH W OKRESIE PANDEMII”
Wyjazd do domu po zakwaterowaniu należy zgłosić wychowawcy dyżurnemu.
Uwaga: Maturzystki i maturzyści nie zainteresowani noclegami, a będący mieszkańcami internatu muszą rozliczyć się do dnia 30 kwietnia br. z klucza do pokoju, karty magnetycznej i książek wypożyczonych z Punktu Bibliotecznego znajdującego się w internacie
W związku z tym, że od poniedziałku 26 października br. wszystkie zajęcia praktyczne będą się odbywać online, internat do 8 listopada br. będzie zamknięty.
Kierownik Internatu
Danuta Chęcińska

Na dzień 28.08.2020 informuję, że kwaterowanie w Internacie rozpoczynamy 31 sierpnia br. (poniedziałek) od godz. 15:00. O wszelkich zmianach będziemy informowali na bieżąco w tym miejscu.
WYCHOWANKOWIE PRZYWOŻĄ ZE SOBĄ:
- KOC
- PRZEŚCIERADŁO
- KOŁDRĘ
- PODUSZKĘ
- POWŁOCZKI
- MASECZKI OCHRONNE LUB PRZYŁBICĘ
- RĘKAWICZKI JEDNORAZOWE
- ŚRODKI DEZYNFEKUJĄCE
UWAGA:
- DO INTERNATU PRZYJMOWANI BĘDĄ TYLKO ZDROWI WYCHOWANKOWIE, BEZ OBJAWÓW INFEKCJI ! Wychowanek ma obowiązek poddać się sprawdzeniu temperatury ciała.
- PRZY KWATEROWANIU PROSIMY O ZACHOWANIE MIĘDZY SOBĄ BEZPIECZNEJ 2 m ODLEGŁOŚCI
- DO INTERNATU Z WYCHOWANKAMI WCHODZI TYLKO JEDNA OSOBA TOWARZYSZĄCA, PO ZDEZYNFEKOWANIU RĄK, W MASECZCE OCHRONNEJ (PRZYŁBICY)
- Przy kwaterowaniu niepełnoletnich niezbędna jest obecność jednego z rodziców bądź opiekuna prawnego. NOWO PRZYJĘTYCH WYCHOWANKÓW PROSZĘ O PRZYGOTOWANIE 10 ZŁ NA WYKUP KARTY MAGNETYCZNEJ DO DRZWI WEJŚCIOWYCH.
Kierownik Internatu Danuta Chęcińska
Opracowano wewnętrzne procedury postępowania w razie zagrożenia, uwzględniające zalecenia wskazane w wytycznych oraz aktualnych przepisach prawa i poinformowano o nim wychowanków przed ich przyjazdem. ( Całość procedur zamieszczono na naszej stronie internetowej w zakładce internat – komunikaty). Procedury te zostały także umieszczone na tablicy ogłoszeń oraz przekazane do wiadomości wychowankom i ich rodzicom podczas kwaterowania.
Zaplanowano przeprowadzenie szkolenia dla kadry internatu oraz wychowanków z zasad zachowania bezpieczeństwa.
W internacie mogą przebywać jedynie wychowankowie bez objawów chorobowych dróg oddechowych oraz gdy domownicy nie przebywają na kwarantannie lub w izolacji.
Szczególną uwagę będziemy zwracać na monitorowanie zachowania czystości w miejscach pracy, pokojach wychowanków oraz przestrzeniach wspólnych, ze szczególnym uwzględnieniem utrzymywania czystości w pomieszczeniach higienicznosanitarnych i ciągach komunikacyjnych oraz dezynfekowania powierzchni dotykowych: poręczy, klamek, włączników światła, uchwytów, i powierzchni płaskich, w tym blatów w Sali TV i w aneksach kuchennych.
Przy wejściu do internatu pracownik i wychowanek zobowiązani są zakładać maseczki ochronne, a także zdezynfekować ręce – zapewniono dostępność płynów do dezynfekcji oraz instrukcje ich użycia. Wychowanek ma obowiązek poddać się sprawdzeniu temperatury ciała na polecenie wychowawcy dyżurnego.
Wychowankowie internatu podczas pobytu w internacie mają obowiązek zachować:
- bezpieczną odległość od innych osób
- czystość sanitarną w użytkowanych pomieszczeniach
- często myć ręce ciepłą wodą z mydłem
- wietrzyć pomieszczenie mieszkalne
- przechowywać własne podręczniki, przybory szkolne oraz rzeczy osobiste w przydzielonej im szafce i ograniczyć dostęp do nich dla osób trzecich
- nie należy zabierać ze sobą do internatu niepotrzebnych przedmiotów.
Wychowankowie zobowiązani są do posiadania indywidualnych środków dezynfekujących ręce i powierzchnie płaskie, do używania ich w pokojach mieszkalnych.
Osoby z zewnątrz mogą wejść do internaty tylko w wyjątkowych sytuacjach, za zgodą uprawnionego pracownika internatu i z zachowaniem wszelkich środków ostrożności, m.in.:
- muszą to być osoby zdrowe – na polecenie wychowawcy zobowiązane są podać się sprawdzeniu temperatury ciała
- zobowiązane są osłaniać usta i nos
- zakładać rękawiczki jednorazowe lub dezynfekować ręce
- przebywać tylko w wyznaczonych obszarach.
Zapewniamy sposoby szybkiej, skutecznej komunikacji z rodzicami/opiekunami wychowanków. Rekomendowany jest kontakt z wykorzystaniem technik komunikacji na odległość.
Internat posiada izolatkę wyposażoną w niezbędne środki higieniczne i środki ochrony osobistej.
W przypadku wystąpienia u wychowanka nagłych objawów infekcji dróg oddechowych, wychowanek będzie natychmiast odizolowany od innych osób i niezwłocznie powiadomimy rodziców/opiekunów oraz umożliwimy skorzystanie z teleporady medycznej.
W przestrzeniach wspólnych należy zachować podwyższone rygory bezpieczeństwa i higieny:
- noszenie maseczek ochronnych
- częste mycie i dezynfekowanie rąk
- każdorazowo przed skorzystaniem z toalety należy zdezynfekować klamki kabiny i deski klozetowe przy użyciu udostępnionych środków i wg. zamieszczonej przy nich instrukcji
- dezynfekowanie blatów w aneksach kuchennych, blatów w pokojach oraz pomieszczeniach wspólnie użytkowanych (np. w pokojach nauki własnej).
- dezynfekowanie balustrad, włączników/wyłączników światła, zewnętrznych klamek drzwi będzie przeprowadzane kilka razy dziennie przez wyznaczonych pracowników internatu.
NIE PRZESTRZEGANIE WYMOGÓW SANITARNYCH BĘDZIE KARANE ZGODNIE Z REGULAMINEM INTERNATU (Art.19 § 1 – 8) DO WYDALENIA Z INTERNATU WŁĄCZNIE.
UWAGA:
Korzystanie ze stołówki objęte jest odrębnym regulaminem umieszczonym w widocznym miejscy przed wejściem do jadalni.
Postępowanie w przypadku podejrzenia zakażenia u wychowanka lub pracownika Internatu Zespołu Szkół Przyrodniczych w Poznaniu
- Do internatu mogą wchodzić jedynie osoby, bez objawów chorobowych sugerujących infekcję dróg oddechowych oraz gdy domownicy nie przebywają na kwarantannie lub w izolacji w warunkach domowych lub w izolacji.
- Internat jest wyposażony w środki ochrony i płyny dezynfekujące do rąk i pomieszczeń oraz wydzielono obszar, w którym będzie można odizolować* osobę w przypadku zaobserwowania objawów chorobowych.
- Pracownicy i wychowankowie internatu w przypadku wystąpienia niepokojących objawów choroby zakaźnej muszą pozostać w domu i skontaktować się telefonicznie z lekarzem podstawowej opieki zdrowotnej, aby uzyskać teleporadę medyczną, a w razie pogarszania się stanu zdrowia zadzwonić pod nr 999 lub 112 i poinformować, że mogą być zakażeni koronawirusem.
- W przypadku wystąpienia u pracownika będącego na stanowisku pracy lub wychowanka będącego na terenie internatu niepokojących objawów infekcji dróg oddechowych powinien on skontaktować się ( za pośrednictwem wychowawcy – osoby niepełnoletnie) telefonicznie z lekarzem podstawowej opieki zdrowotnej, aby uzyskać teleporadę medyczną).
- Obszar, w którym poruszał się i przebywał pracownik lub wychowanek z infekcją dróg oddechowych, bezzwłocznie należy poddać gruntownemu sprzątaniu, zgodnie z funkcjonującymi w podmiocie procedurami oraz zdezynfekować powierzchnie dotykowe (klamki, poręcze, uchwyty itp.) oraz zastosować się do indywidualnych zaleceń wydanych przez organy Państwowej Inspekcji Sanitarnej.
- W przypadku potwierdzonego zakażenia SARS-CoV-2 na terenie internatu należy stosować się do zaleceń państwowego powiatowego inspektora sanitarnego *.
* Rekomenduje się ustalenie listy osób przebywających w tym samym czasie w części/częściach internatu, w których przebywała osoba podejrzana o zakażenie i zalecenie stosowania się do wytycznych Głównego Inspektora Sanitarnego dostępnych na stronie https://www.gov.pl/web/koronawirus/ oraz https://gis.gov.pl/ odnoszących się do osób, które miały kontakt z zakażonym.
- Zawsze w przypadku wątpliwości należy zwrócić się do właściwej powiatowej stacji sanitarno-epidemiologicznej, aby odbyć konsultację lub uzyskać poradę.
Regulamin korzystania ze stołówki przy Zespole Szkół Przyrodniczych prowadzonej przez VIP CATERING
- Ze stołówki mogą korzystać wszystkie osoby spożywające posiłki zakupione na miejscu. Podczas wydawania śniadań i kolacji osoby towarzyszące mają zakaz przebywania na stołówce.
- Posiłki są wydawane na miejscu. Mogą być wydane na wynos, ale tylko w pojemnikach jednorazowych zakupionych na miejscu.
- Posiłki abonamentowe należy zamawiać u pracownika VIP CATERING na stołówce. Mieszkańcom internatu karta abonamentowa wydawana jest automatycznie z uwzględnieniem całodziennego wyżywienia.
- Posiłki abonamentowe są wydawane TYLKO po okazaniu kuponu obiadowego otrzymanego przy składaniu zamówienia.
- W przypadku zgubienia lub zniszczenia karty abonamentowej istnieje możliwość wyrobienia duplikatu po wniesieniu opłaty w wysokości 30zł. Uzyskanie duplikatu unieważnia pierwotną kartę abonamentową.
- Złożenie zamówienia i odebranie karty obiadowej jest jednoznaczne z zaakceptowaniem niniejszego regulaminu.
- Korzystający ze stołówki wnoszą opłaty indywidualnie lub ich dożywianie jest opłacane przez MOPR, GOPS lub innych sponsorów.
- Płatność za posiłki jednorazowe dokonywane są gotówką.
Płatności za posiłki abonamentowe są dokonywane gotówką na stołówce lub przelewem do 10-go dnia miesiąca za dany miesiąc na konto
VIP CATERING 61-808 Poznań ul. Św.Marcin 87
Nr konta:
BZ-WBK 07 1090 1362 0000 0001 0957 9113
- Cena abonamentowa dotyczy osób, które wykupią przynajmniej 50% ilości danego posiłku w miesiącu.
- W przypadku nieuzasadnionego nieuregulowania płatności w terminie, zalegający z płatnością otrzymują upomnienie, a fakt ten jest zgłaszany Kierownikowi Internatu i/lub Wychowawcom Klas.
- Nieuregulowanie płatności w terminie nie powoduje wstrzymania wydawania posiłków, ale spowoduje naliczanie ustawowych odsetek, a w przypadku mieszkańca internatu rozpocznie się procedura usunięcia z internatu.
- W szczególnych przypadkach, spowodowanych np. chorobą, można zgłaszać zwroty posiłków osobiście lub telefonicznie u Kierownika Internatu lub u Wychowawcy, który informuje Pracowników Stołówki o nieobecności drogą mailową. Odpis następuje od dnia następnego po dniu zgłoszenia i może trwać nie krócej niż 2 dni. W każdym przypadku zgłaszania nieobecności, warunkiem uzyskania odpisu jest zgłoszenie się osoby zainteresowanej do pracownika VIP CATERING już po powrocie i odnotowanie faktu nieobecności na karcie obiadowej. Odpisu dokonuje się z należności za miesiąc następny. W czerwcu odpis jest zwracany do 10 lipca w takiej samej formie jakiej była płatność za czerwiec – gotówką lub przelewem.
- Istnieje możliwość wy prowiantowania posiłków w przypadku np. wycieczki. Fakt taki należy zgłosić na obiedzie minimum dwa dni wcześniej, a prowiant odebrać w umówionym wcześniej terminie.
- Podczas spożywania posiłków obowiązują zasady kulturalnego zachowania.
- Po posiłku naczynia należy odnieść w wyznaczone miejsce i stosować się do instrukcji.
- Za szkody wyrządzone na stołówce odpowiada sprawca, w przypadku gdy jest to osoba niepełnoletnia odpowiedzialność ponosi uczeń, a straty finansowe pokrywają jego rodzice.
- Obowiązuje zakaz wynoszenia naczyń ze stołówki.
- Wszelkie uwagi i propozycje do menu można zgłaszać do Pracowników Stołówki, Kierownika Internatu i Wychowawców.
- W wyjątkowych sytuacjach (np. stan epidemii) należy stosować się do obowiązujących aktualnie wytycznych i przepisów udostępnianych w formie komunikatów i ogłoszeń.
- Regulamin wchodzi w życie z dniem 1-09-2020r.