STOŁÓWKA – ODPISY POSIŁKÓW I REGULAMIN KRZYSTANIA
Od nowego roku szkolnego 2022/23 odpisu posiłków z powodu nieobecności w internacie (np. pozostania w domu lub wyjazdu z internatu) należy dokonać WYŁĄCZNIE POPRZEZ WYSŁANIE WIADOMOŚCI na adres mailowy stolowka.internatzsp@gmail.com W wiadomości należy podać imię i nazwisko mieszkańca, daty których dotyczy odpis i jakie posiłki np. Jan Kowalski – 6.o9. – obiad i kolację , 07.09 wszystkie posiłki
W dniu wysyłania wiadomości
- DO GODZ. 12:00 MOŻNA ODPISAĆ WSZYSTKIE POSIŁKI NA DNI NASTĘPNE
- PO GODZ. 12:00 TYLKO OBIAD I KOLACJĘ DNIA NASTĘPNEGO I WSZYSTKIE POSIŁKI NA DNI NASTĘPNE
Regulamin korzystania ze stołówki przy Zespole Szkół Przyrodniczych w Poznaniu prowadzonej przez VIPCATERING
- Ze stołówki mogą korzystać wszystkie osoby spożywające posiłki zakupione na miejscu. Osoby towarzyszące mają zakaz przebywania na stołówce podczas wydawania śniadań i kolacji.
- Śniadania i kolacje są w formie bufetu i mogą byś spożywane tylko na miejscu. Podczas śniadania dopuszcza się możliwość uszykowania sobie i zabranie kanapki do szkoły. Podczas kolacji jest zakaz wynoszenia jedzenia.
- Obiady wydawane są na miejscu lub na wynos, ale tylko w pojemnikach jednorazowych dodatkowo płatnych.
- Posiłki abonamentowe należy zamawiać u pracownika VIPCATERING na stołówce, mieszkańcy Internatu zapisywani są automatycznie z uwzględnieniem całodziennego wyżywienia.
- Posiłki abonamentowe są wydawane TYLKO po okazaniu kuponu obiadowego otrzymanego przy składaniu zamówienia. Wyrobienie duplikatu to koszt 30zł.
- Złożenie zamówienia i odebranie karty obiadowej jest jednoznaczne z zaakceptowaniem niniejszego regulaminu.
- Korzystający ze stołówki wnoszą opłaty indywidualnie lub ich dożywianie jest opłacane przez MOPR, GOPS lub innych sponsorów.
- Płatność za posiłki jednorazowe dokonywane są gotówką lub kartą. Płatności za posiłki abonamentowe są dokonywane gotówką lub kartą w stołówce albo przelewem w terminie wskazanym na karcie abonamentowej za dany miesiąc na konto VIPCATERING 61-288 Poznań oś. Czecha 59 Nr konta BZ-WBK 07 1090 1362 0000 0001 0957 9113
- Cena abonamentowa dotyczy osób, które wykupią przynajmniej 50% ilości danego posiłku w miesiącu.
- W przypadku nieuzasadnionego nieuregulowania płatności w terminie, zalegający z płatnością otrzymują upomnienie, a fakt ten jest zgłaszany Kierownik Internatu i/lub Wychowawcom klas.
- Nieuregulowanie płatności w terminie nie powoduje wstrzymania wydawania posiłków ale spowoduje, że rozpocznie się procedura usunięcia z internatu oraz naliczania ustawowych odsetek.
- W szczególnych przypadkach, spowodowanych np. chorobą można zgłaszać zwroty posiłków według procedury ustalonej we wrześniu z Kierownik Internatu (patrz ODPISY POSIŁKÓW). Warunkiem uzyskania odpisu jest zgłoszenie się osoby zainteresowanej do pracownika VIPCATERING już po powrocie i odnotowanie faktu nieobecności na karcie obiadowej. Odpisu dokonuje się z należności za miesiąc następny. W czerwcu odpis jest zwracany do 10 lipca w takiej samej formie jakiej była płatność za czerwiec – gotówką lub przelewem.
- Podczas spożywania posiłków obowiązują zasady kulturalnego zachowania.
- Po posiłku naczynia należy odnieść w wyznaczone miejsce i stosować się do instrukcji.
- Za szkody wyrządzone na stołówce odpowiada sprawca, w przypadku gdy jest to osoba niepełnoletnia odpowiedzialność ponosi uczeń, a finansowo jego rodzice.
- Obowiązuje zakaz wynoszenia naczyń ze stołówki.
- Wszelkie uwagi i propozycje do menu można zgłaszać do Szefa Stołówki
- Regulamin wchodzi w życie z dniem 1-09-2024 r.
OPRACOWAŁ: Jarosław Śpiewak ZATWIERDZILI: Janusz Kaczmarek i Urszula Kaczmarek