WYDARZENIA

Udostępnij na facebooku

Wycieczka klasowa 1TM i 1WB KOŁOBRZEG

W Poniedziałek, 27 Maja klasa 1tm wraz z klasą 1wb wybrała się na wycieczkę trzydniową do Kołobrzegu. Spod szkoły wyruszyliśmy wcześnie rano, podróż minęła bardzo sprawnie, na miejscu dojechaliśmy po południu, zaczęliśmy zabawę od zwiedzania ogrodów w Dobrzycy niedaleko Kołobrzegu. Do pokonania mieliśmy labirynt z krzewów, co było nie lada wyzwaniem, na szczęście chłopacy z klasy 1tm stali na wieży i kierowali osobami, które zgubiły się w labiryncie. Po zwiedzaniu ogrodów pojechaliśmy na miejsce zakwaterowania do Pogorzelicy. Zjedliśmy obiad i poszliśmy na plażę aby zmierzyć się z Panem Tomkiem w grze „pyra”. Wieczór minął świetnie, bawiliśmy się na dyskotece i pływaliśmy w basenie.

Drugiego dnia po śniadaniu podzieliliśmy się na grupy i wyruszyliśmy na Paint Ball. Po zjedzeniu obiadu i wypoczęciu na plaży rozegraliśmy na terenie ośrodka turniej piłki siatkowej po którym odbyło się ognisko, każdy najadł się do syta pysznymi kiełbaskami.

Trzeci dzień przywitał nas chłodno, musieliśmy wcześnie wstać aby się spakować i zwiedzić Kołobrzeg. W tym dniu zawitaliśmy do Western City w Zieleniewie. Było tam mnóstwo atrakcji takich jak ujeżdżanie byka, jazda samochodem terenowym, quadami, beczkami za traktorem czy konno. Uwagę wszystkich najbardziej przykuła urocza małpka, która sama potrafiła sobie otworzyć cukierka. Oprócz małpki było wiele innych zwierząt, więc weterynaria czuła się jak w domu. Na miejscu zjedliśmy obiad i wyruszyliśmy w drogę powrotną. Na terenie Golęcina byliśmy ok. godziny 20. Wyjazd spędziliśmy w doborowym towarzystwie, miał on za zadanie zintegrować dwie klasy i zdecydowanie się to udało. Będziemy go dłuuuugo i mile wspominać.